.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صنعت گيلان عقب‌ماندگي فاحشي دارد‌

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: صنعت گيلان پسرفت زياد داشته و در اين بخش عقب ماندگي فاحشي داريم.

به گزارش فارس از رشت، سيدعلي آقازاده بعد از ظهر دیروز در جريان بازديد از شهرك صنعتي سفيدرود و در جمع خبرنگاران، شهرك صنعتي در مركز استان را يكي از مراكز در بخش صنايع توليدي با واحدهاي حجم كوچك عنوان كرد.
وي اظهار داشت: در زيرساخت‌ها و دسترسي به محل‌هاي استقرار صنايع در شهرك صنعتي سفيدرود اقدام‌هاي خوبي انجام شده و جزو طرح‌هاي اولويت‌دار است.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي تامين برق و آب شهرك صنعتي سفيدرود را از الزام‌هاي اين شهرك ذكر كرد و افزود: در بحث زيست‌محيطي نيز كارهاي خوبي صورت گرفته است.
آقازاده با اشاره به وضعيت اعتبارات شهرك سفيدرود خاطرنشان كرد: طبق قول استاندار گيلان، قرار است اعتبارات اين شهرك تامين شود.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي راه‌اندازي شهرك صنعتي سفيدرود را از خواسته‌ها و انتظارهاي به حق مردم اين شهرستان خواند و گفت: اين شهرك صنعتي با جذب سرمايه‌گذار بايد بتواند الگويي براي توسعه شهرك‌هاي صنعتي استان باشد.
وي وضعيت صنعت گيلان را عقب مانده دانست و تصريح كرد: اين مسئله به مشكل اشتغال نيز مربوط مي‌شود و ما بسيار نسبت به اين قضيه منتقد هستيم.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: تلاش‌ها بر اين است كه سرمايه‌گذاري انجام شده و از سرمايه‌گذاران حمايت شود تا زماني كه عقب ماندگي صنعت گيلان جبران شود.
آقازاده با بيان اينكه اگر عقب ماندگي‌ها جبران نشود، بستر توسعه استان فراهم نمي‌آيد، گفت: حمايت‌هاي لازم بايد در اين زمينه صورت گيرد.
مجيد عباسيان مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي گيلان نيز در اين بازديد گزارشي از روند واگذاري قطعات زمين اين شهرك براي استقرار واحدهاي صنعتي ارائه داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.